Raňajky s reklamou: Crowdfunding v reklame alebo reklama v crowdfundingu?

Raňajky s reklamou: Crowdfunding v reklame alebo reklama v crowdfundingu?

V októbri nás čaká ďalšia akcia zo série Raňajky s reklamou. Tento krát bude hlavnou témou crowdfunding, konkrétne vzťah medzi crowdfundingom a reklamou. Počas raňajok sa dozviete čo je to crowdfunding, ako blízko má k reklame, aký je potenciál crowdfundingu, čo je základe každej úspešnej crowdfundingovej kampane, a omnoho viac.

Tešia sa na Vás:

Peter JANČÁRIK Strategist & Partner | Seesame

AKO CROWDFUNDING POMOHOL AUTISOM

Prvý simulátor autizmu vo virtuálnej realitie vznikol vďaka príspevkom od ľudí. Čo nám fungovalo a čo by sme dnes urobili inak?

 

Slavomíra SALAJOVÁ podpredsedníčka Arbitrážnej komisie RPR, právnička | Rada pre reklamu

CROWDFUNDING V REKLAME ALEBO REKLAMA V CROWDFUNDINGU

Ako to vlastne je?

 

Viktor MIKULÁŠEK CEO startup a inovačného štúdia LAUNCHER

ZODPOVEDNÝ ZA CELKOVÚ STRATÉGIU, RIADENIE INVESTÍCII, PARTNERSTVÁ A ROZVOJ SPOLUPRÁCE SMEROM NA STARTUPOVÝ A INOVAČNÝ EKOSYSTÉM

LAUNCHER zastrešuje privátnych investorov s vlastným portfóliom startupov, poskytuje funding, manažuje akceleračný program a aktívne pomáha budovať inovatívne spoločnost

 

Viktor REVILIAK co-funder | CulCharge

 

Dátum: 21.11.2017

Čas: 8.30-10.00

Miesto: FOXFORD – Obchodná, Bratislava

 

Viac informácií o akcii nájdete tu.